?

Log in

 
 
21 August 2006 @ 09:37 pm
Wrong way, babe  
LOL. I just got word that my sister got rear-ended. Teehee, it makes me laugh. It also makes me mad that my parents bought my sister a nine hundred dollar, eighteen-karat gold ring for her eighteenth birthday and my parents are still whining about how I'm always wasting money. I don't even get allowance for god's sake. 

Today I started my first day of volunteering at church. I thought it would be gay and boring... but it was actually really fun. I was assigned as a "GM". I thought it would be something cool like "Guild Master, heh, but it actually turned out to be General Maintenance. Woohoo. I can't complain though... it's one of the better jobs, as they go. I was spared the agony of dealing with whiney kids all day long. I don't know how my sister deals with them (it probably has something to do with the face that she's getting paid).

Later, I was in the basement working on some props for the upcoming musical. Helaine was literally seeing red at the crappiness of the mountains and sky and the palm tree that was just too fat. She decided to fix it up. In the end, the palm tree turned out to be about one quarter the size it was previously.  I got high (actually) for the first time ever off some green spray paint. I spent five minutes hacking at the cap with a hammer, then scissors, trying to get it off. Then Joanne came along and popped it off with one finger. O_O. I also did myself some graffiti. Not bad for a first-timer, if I do say so myself. Then there was a power outage (too bad it wasn't a blackout). 

Then we had tacos for lunch. It turns out the kids, volunteers and counsellors get almost unlimited servings, which is good, except that the tacos weren't so good. There was lots of cleaning up to do afterwards, but being a volunteer has it's perks. I get lots of community service hours (even though they don't count towards the forty needed for grade nine and ten), and it really feels good to be helping my church, helping the community. Something to keep my mind of the books that are killing me. We also got bubble tea ^_^!!! It seems that Prudence went out and bought a whole bunch of jugs of original, honeydew and taro flavored milk tea... all for the counsellors and volunteers. We got popcorn, too. I'm looking forward to the rest of the week.

---------- copy.

Sometimes people piss me off for reasons that I can't explain, although I'm almost sure anyone else would be mad as well. I get way too absorbed in the happenings in my friends' lives. I just don't understand how someone can be in a relationship, make out with a random person they met at camp, and then say "If she asks me about it, I'll just apologize. It's no big deal." No big deal? Either I'm "conservative" or I see relationships the same way most other people (or now that I think about it, most other people like me) do. Yeah, it makes me feel uncomfortable. It further reinforces what she told me so many months ago. How did she ever rationalize that?

---------- copy. 

Barbeque coming up. On the twenty-sixth. I hope everyone can make it. I'm looking forward to seeing everyone again, finally. 

---------- copy.

Duke tells me to go online but he's never on himself. He should figure it out for himself. Like Emma told me. What a dumbass I was.

---------- copy.

This is one of my favourite songs. It really is that good.

Blank face little girl
Your colors running down
It’s the one you love
Cry out my world, this copulated kiss
It’s the last that you deserve

I’ve done wrong
I’ve been gone
It’s the one you love
Drink down and your candles burn
Away, away

Dreaming you, is so easy, yeah
If it was up to me, then you would cry tonight
If it was up to you

Take you, take me
I can’t go with you now
Don’t you wish I’d try
Left just a trace, it's growing colder still
So kiss yourself goodbye

I’ve done wrong
I’ve been gone
It’s the one you love
One drink and your candles burn
Away, away

Dreaming you, is so easy, yeah
If it was up to me, then you would cry tonight
When it's up to you, you kiss yourself goodbye

Let go, push your daisies
A thousand maybes, a thousand left I'm done
A white glow, just for tasting
A life for wasting (it’s the one you love)
And I look into your eyes, it's the one you love

Last one then I fill you up today, today
How can you sleep
When dreaming you, is so easy, yeah
If it was up to me, then you would cry tonight
When its up to you, you kiss yourself goodbye
You would cry tonight (yeah)
So kiss yourself goodbye (yeah)
You would cry tonight (yeah)
So kiss yourself goodbye.


ryan
 
 
Current Location: Mississauga, ON
Current Mood: calmcalm
Current Music: Kiss Yourself Goodbye - The All-American Rejects
 
 
 
--katastrophist on August 22nd, 2006 03:52 am (UTC)
I'm gladd to hear you enjoyed volunteering. =)
are you sure prudence didn't make the bubble tea? lol...it's like $3 for one bubble tea x...20 volunteers(?)
Ryanryankam on August 25th, 2006 01:13 am (UTC)
no.. she bought it in one litre bottles
from the store

ryan
(Deleted comment)
Ryanryankam on August 25th, 2006 01:17 am (UTC)
"it's hard to be faithful "
oh man, that statement is way too true.

GM -> what else could it stand for?
hmmm.... general motors...
game master (?)

ryan
Tinawistful_memoirs on August 23rd, 2006 11:05 am (UTC)
Aww, you have such a better volunteer job at church than me... I have to deal with nose picking kids who chase each other with their boogies.
Samiksisinsane on August 24th, 2006 12:37 am (UTC)
1. i gotta say church volunteering cant be as bad as helping ur music teacher :P
2. let me take a wild guess. kevin?
Ryanryankam on August 25th, 2006 01:16 am (UTC)
yeah it was kevin. the only reason im so like this is because
kevins my *good* friend [ithink]

and also because i gave him hell x 10 about the whole alice thing.
i still feel strongly about it
and if you knew the whole story, you would feel the same way
I will fc you.

believe me.
if u had been at camp...

ryan
Ryanryankam on August 25th, 2006 01:22 am (UTC)
oh and yeah.
i guess you are right about the meddling in pplz relationships
but u can see.
just imagine like ur the third person, and you know whats happening
but one or both other people dont
its kind of hard (sometimes, depending) to just let them keep on going
uno, if they're blind to the truth of whats happening
believe me, its TOTTALLY dependent on the situation.
i should stop though.
again, its mostly cus of alice and that.
Samiksisinsane on August 24th, 2006 12:47 am (UTC)
and whether its kevin or not i got more to say
why do you always get so immersed in others relationships, sometimes u just gotta let it fold out without interfering or worrying so much.
i dont know who it was, but whoever replyed earlier saying "you have to realize that it's hard to be faithful and sometimes random people bring out more in us than we may know."
sorry but i agree. once u get into a relationship ryan ull understand. hopefully.
but its all good :P

ps. we should get more UTSerz to get LJ
pps. tellme more about this makeout incident. or dont. whatever
Ryanryankam on August 25th, 2006 01:14 am (UTC)
"once u get into a relationship ryan ull understand"
please do not give me this .
ive had this from way too many people.
i have been in relationships, believe me.
just not the kind that you think, or the rest of the grade thinks. you know what I mean.
and it isnt at the other extreme either.
i know u think im ting, but there are things that i dont go advertising.

ryan
Samiksisinsane on August 25th, 2006 02:14 am (UTC)
lol ill trust you on this
and ?!!?!?!?!?!
ure mad at me just now ur like G2g TTYL
and u leave
thats SUCH A HASINA THINg to do LOL
is it cuz i said the thing about hasina
or cuz i said watsup with you?
idont get it :|
Ryanryankam on August 27th, 2006 09:23 pm (UTC)
no, i just had to eat dinner, lol.
what'd u say about hasina?

ryan
Ryanryankam on August 25th, 2006 01:23 am (UTC)
OH YEAH
we need more UTS LJERZ.
janic is an LJ user but she hasnt done nething since signing up
help me get more ppl
they are all addicted to facebook, so its gay.

ryan
Samiksisinsane on August 25th, 2006 02:14 am (UTC)
haha thats why i have faceboook too ;)
Ryanryankam on August 29th, 2006 01:31 am (UTC)
facebook is a
_ __ _ _ _
_ __ (_) ___ ___ ___ ___ / _| ___| |__ (_) |_
| '_ \| |/ _ \/ __/ _ \ / _ \| |_ / __| '_ \| | __|
| |_) | | __/ (_| __/ | (_) | _| \__ \ | | | | |_ _
| .__/|_|\___|\___\___| \___/|_| |___/_| |_|_|\__(_)
|_|
whats ur facebook address anways?
chaipon on August 29th, 2006 06:54 pm (UTC)
... your ascii skills pain me like looking at a fat ugly woman pains me
Ryanryankam on August 30th, 2006 02:07 am (UTC)
yeah, thats right
bite me
im just joking.
thanks! Igot it off an ASCII generator
im not a computer nerd type. i just like blogging .

ryan
Ryanryankam on August 30th, 2006 02:08 am (UTC)
XOMG!!!!!! AMINA ITS YOU!!!!!!!!!

I <3 YHU x 100000000000
WOOOT YOU GOT AN LJ ACCOUNT!!!
WOOTZORZ!!!
DONT BE SO MYSTERIOUS YOU LOSER!!!
I LIKE YOUR DISPLAY PICTURE!!!!
WOOT!!!
YOU ARE COOL!!! WOOT!~~

~ryan
chaipon on August 30th, 2006 02:50 am (UTC)
OHNOES I GOT DISCOVERED XO *fails at being anonymous*

lmfao I <3 YHU TOO!!!!11 (<-- was this a typo?!)

YEAH I GOT AN LJ CUZ I WAS LIEK "omg i wanna be like all the cool kids in the grade" and myspace is weird and makes no sense to me SO JEAH. plus i can dump all my art and shit on here. AND MY EMO RANTS. cuz everybody knows i am bursting full of emo rants.

I LIKE YOUR DISPLAY PICTURE!!!!
lmao thanks, i drew it myself during my dark/emo/goth period XDXD yours is appropriately cool and profound too!

k i'm gonna go friend you now ♥

Ryanryankam on September 7th, 2006 12:03 am (UTC)
lawl, once this comment is posted, ill have the first ever 20 and up comment-post !1 wooyt
ur picture looks kind of like bondage
:P

ryan